söndag 13 juni 2010

SEGT.

Söndagförmiddag och jag sitter fortfarande i min supersköna morgonrock. Ser att det är rätt så blå himmel ute och det känns som att det skulle kunna vara härligt väder ute också. Har ballkongdörren öppen så att man får lite frisk luft iaf. Hade väl tänkt att komma ut så småningom men just nu är jag rätt seg och Milton ska äta raviolilunch nu. Han och pappa Robin har lekt pirater, haft vapenaffär haha (han la upp alla sina svärd och pistoler på sängen fint sen skulle Robin komma och köpa) och sen brottats i sängen. Vadå grabbiga lekar??!!

Funderar på att med mig Elvira i vagnen och köra en riktig långpromenad medans grabbarna leker av sig i lekparken. Fast ganska tråkigt att gå själv men tror inte Milton är speciellt sugen på att sitta i sin vagn såhär på dagtid. Okej på kvällen när han ändå ska sova och är trött.

Trodde tidigare i veckan att jag skulle bli sjuk.... men här sitter jag nu och är INTE ett dugg sjuk. JAJAJAAA jag klarade mig denna gång. Var säkert hundra år sedan som jag inte blev smittad av Milton. Träningen och promenaderna måste ha gjort susen. Det har stärkt upp mitt urdåliga immunförsvar :)

Inga kommentarer: