fredag 18 juni 2010

ROSA BYXOR.

FAN DÅ!!
Att det ska vara totalt omöjligt att hitta ett par rosa coola jeans till en kille på 4 år. Polar&pyret har endast kvar i stora storlekar på REAN. Nu är det ju mer populärt med rosa på grabbar så jag fattar inte varför butikerna inte har det. Har iaf fått ett par 110 undanlagda i ÖREBRO ja och för er som ej vet bor jag i stockholmsområdet. Men svärföräldrarna har landställe i Töreboda och komma köra förbi Örebro på söndag (om dom hinner). JAG HOPPAS ATT DEM HINNER!! Dem får egentligen inte lägga undan reavaror men jag beskrev min situation om att jag bor i Stockholm och behöver dessa till ett bröllop så hon var snäll :) Nu håller vi alla tummarna för att dem hinner och att dem passar min lilla prins!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag finner ibland en hel del rosa plagg till min kille (6 år) på Intersport och Stadium! Där är det inte heller uppdelat på pojkar och flickor, utan bara "Barn", vilket är jättebra, då pojkar också kan finna färgglada kläder, utan att behöva gå på Tjejavdelningen! De kläderna är visserligen sportinriktade, men passar även till vardags! Min son gillar speciellt cerise och där har de mycket att välja på!
Jag blir så ledsen (för att inte tala om min son), att vi året 2011, skall hålla på att dela in barnen i olika färgval. Så förbaskat gammaldags och trist. Flickorna kan med glädje använda hela färgskalan, men inte pojkarna! För vad skulle ske om en pojke har cerise eller rosa byxor/tröjor? Oj, oj, oj! Blir han fikus som vuxen?! I så fall, måste väl i logikens namn, flickor, som har blå byxor eller svart tröja bli lesbiska, eller!? Nåväl, jag är bara lite sarkastisk, för jag blir så trött på denna löjliga inställning!
Lycka till med sökandet och jag gläder mig åt att din son tycker om rosa!
Eva-Marie!