tisdag 22 juni 2010

SYND.

9 km - 90 min heja mej!!
Känner mig så bäst just nu. Alltid efter en lång promenad. Idag gick jag Helt själv. Ingen man och inga barn = Inga jobbiga barnvagnar. Bara jag och vattenflaskan. Gick på i bra takt. Det kändes sååå skönt i låren. Efter 45 min mellanlandade jag hemma hos Emma&Dinko och småpratade i 10 min. Innan jag säckade ihop allt för mycket gick jag hemåt igen. Efter ytterligare 45 min var jag uppe (hemma) på berget igen :) En svalkande dusch passade perfekt då såklart.
Har syndat lite för mycket denna vecka och ja det är bara tisdag dessutom. Igår kladdakaka hos Emma och idag en bakelse på ett mysigt utecafé. Imorgon fyller älskling år och då blir det givetvis mera synd som kallas TÅRTA. Jo precis så denna långpromenad var mer än nödvändig.

Imorgon tänkte vi åka till badstranden eftersom jag hört att solen ska skina som tusan då. Blir att packa ned picknick och bikinin. Prövade den idag för första gången nu sedan förra sommaren och jo men den satt väl Okej. Inte så att jag kommer springa omkring onödigt mycket ändå på stranden i år. Ska det springas efter Milton får jag nog dra på mig ett linne haha.
Nu ska jag nog fixa lite frukt innan sötsuget blir allt för kraftigt. Puss på er!!

Inga kommentarer: