måndag 21 juni 2010

SOMMARAVSLUT!!

Oj vad har hänt?! Varför har jag ett litet inlägg med där det står VIN?! Tro inte att jag suttit och druckit vin idag inte haha. Måste ha blivit något knasigt bara. Men men...
Jag och Elvira har hängt ihop med Emma & Nellie på förmiddagen. Det blev mys och kladdkaka :) Emma har fixat en sådan gosig myshörna till tjejerna. Så smart så att jag bara var tvungen att fixa till en hemma jag med. Det "smarta" består av ett täcke på golvet med någon leksak, babygym och filtar ;)
Vid 3 tiden kom kusin Abbe hem till oss för att leka med Milton. Lek och bad. Sedan när syster och hennes man kom blev det middag tillsammans.
Nu på kvällen har jag stått och stekt 3 st hela pannkakor som Milton ska ha på picknicken imorgon på sommaravslutningen på dagis. Fika ska dem också ha med sig så jag knyckte med mig en bit kladdkaka från Emma som han får lyxa till det med imorgon. Herregud vilken gormelunch han får va?!
Nu måste jag ta och få ungarna i säng sedan förhoppningsvis se någon bra film och älsklingen tar och fixar det. Puss hej.
Kommer bilder senare ikväll på barnen under dagen.

Inga kommentarer: