fredag 23 maj 2008

Bilkö är skit.

Idag stannade Robin hemma med Milton medans jag åkte och jobbade. Hade lite genomgång om höstens skor som kommer snart sedan lite morgongymnastik haha så himla skoj. Måste sett helt tokigt ut men det behövdes för att komma igång. Jobbade fram till 14.45, köpte en gossedjursgroda och for hemmåt. Plockade upp familjen och for vidare till "Din Sko" i Kungen Kurva. Älsklingen köpte sig ett par nya pjuck. Han vill vara fin imorgon när han ska till Gröna Lund med grabbgänget för att fira Marran som fyller 25 bast.
Blev en kort visit hos min mor & far efteråt. Gav mamma grodan jag hade köpit åt henne. En förtidig morsdagpresent. När jag var liten kallade hon mig för sin lilla groda så därför fick hon en nu, gulligt va?! Köte med oss pizza eftersom vi var vrål hungriga allihoppa efter att suttit i den där jäkla fredagsbilkön GRRRR!!

Hemma, hemma hemma Äntligen hemma!
Hela familjen är super trötta. Blir antlingen någon seg film eller sänggång väldigt tidigt. Chansar på att det blir någon seg rulle i soffan ett tag innan.
Imorgon är det spinning, systemet, party!!

Inga kommentarer: