torsdag 22 maj 2008

Nervös väntan...

Sitter här som ett ända stort nervöst offer i soffan i min röda morgonrock som jag fick av älsklingen i julklapp. Tittar på eurovision och hoppas för allt jag äger och har att Sverige går vidare till lördagens final. Men fan klart Perelli borde ta det här. Hon är grym och låten är grym den med. Egentligen borde jag försöka sova Men jag kan ju inte bara missa detta. Det är stort. Finalen kommer jag, Madde, Fia och Jessika tillbringa hemma i Maddes hem. Pratade om att det kanske blir fajitas till mat (vi får se) och sen en massa goda drinkar blir det såklart. Margaritas och vitt vin. Här ska det partas... schlager för hela slanten.

Håll tummarna nu för
SVERIGE!!! (Kl 23.00 får vi veta)

Kroatien har en sjuttiofemårig gubbe som rappar och skriker. Lettland har ett gäng galna utklädda pirater, ööö hur fan kan dom själva tycka att det är bra?! Ukrainas brud har i stort sätt likadan klänning som Perelli. Oj vad unikt...

Får sällskap på tåget imorgon av Fia, trevligt. Har brett egna smörgåsar. Får inte i mig frukost för tidigt på morgonen men på tåget har jag precis hunnit bli hungrig så då måste jag äta. I onsdags köpte jag en baugett på pressbyrån. Säger bara blääähäää. Ja visst var den god men för i helvete den var proppad med E-ämnen. Dessutom kostade min frukost den morgonen 53 kr. Onödiga pengar när man får så mycket godare hemmifrån.

Imorgon ska jag ha min stegräknare på jobbet. Spännande!!

Inga kommentarer: