måndag 5 maj 2008

Lost is back.

Inte blev det någon hurtig promenad till dagis imorse inte som jag hade tänkt. Klockan ringde 07.15 ååhåå herregud så trötta jag och Milton var. Han har sovit till ca 9, 10 i Töreboda vänt på dygnet har vi båda. Vi sov vidare till klockan 8. Fortfarande trött men nu fanns det inga marginaler kvar. Milton fick en flarra välling i soffan medans jag klädde på mig. Sen var det dags för att åka och lämna. Gick helt OK idag.

For hem igen och städade. Tvättmaskinen har gått varm hela dagen. Nu börjar jag också att jobba så det kändes bra med en rejäl genomkörare av hemmet då. Madde kom när jag var färdig med lunch. Blev fika och "våra bästa år" på det. Den serien blir bara sjukare och sjukare.

Hämtade Milton kl 15. Satt i sandlådan och bakade sandkakor ca 1 timma innan vi gick in och började med maten. Kom sen iväg på ett efterlängtat spinningpass. Den träningen satt fint den. Så jäkla skönt. Nu är det bara att köra gärnet innan Grekland haha.
Tar nog den där promenaden till dagis imorgon istället. Har nog mera ork då. Sen kommer min käre mor hit på en kortvisit. Kaffe och smörgås ville hon ha och då ska jag ordna det.

Åhlens imorgon, here I come!

PS. LOST är tillbaka på onsdag igen för er som inte visste det DS.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

For hem, vilket spräk madde , ahhaha


ja det känns som de ändå man gör är att städa,


skönt att dagislämningen går bra nu

Bubblan! sa...

språk menade jag jue