onsdag 28 maj 2008

Perfect day.

En perfekt dag igår. Jobbade 10-15. Fick sällskap på tåget hem av Emma & Mia. Mötte upp dom på MAX där Emma satt och käkade, världens godaste dipp hade hon köpit... mmm. Så mycket roligare att ha någon att kunna prata med när man åker tåg i 20 min. Blir lätt lite långtråkigt annars. Känns som att man åker i typ 1 timme.
Men iaf åkte och hämtade Milton på dagis och sen ner igen till stationen för då kom pappa Robin in med tåget. Hem för att tillaga köttfärspaj tillsammans. Team work! Sen det där med pollen. Blir så jäkla trött, när ska den försvinna!!?? Torkade av bordet på balkongen i söndags, igår var det minst lika mycket pollen iaf. Äckligt.... Men det blev mysigt tillslut. Maten var supergod. Hade ätit när klockan bara var 17.30. La oss i soffan i väntan på Bolibompa. Efter det ringde jag upp Madde för att råna henne på receptet på världens godaste chokladkaka. Tänkte baka den när jag ska bli firade av familjen på söndag hemma hos min mamma & pappa. Ja vi får inte riktigt plats här hemma hos oss så det är kanon att mina föräldrar har så otroligt stor terass.
För Milton blev det sen en dusch, välling, tandborsting och ner i sängen. Somnade visst med han när jag la mig för att natta. Shit va skönt det var då. Vaknade upp lagom då "Desperate Hausewives" började. Jessika kom in också för att se.
Somnade nog inte många minter efter det. Så det blev ett par timmars bra sömn inatt, härligt.
Idag jobbar jag mellan 12-17.20. Åker då hem och hämtar Milton och åker hem till kusin Abbe för att sova över. Oj vad dom ska få leka då och på torsdag...........

Inga kommentarer: