tisdag 13 maj 2008

Cooooolingen.

Tant Madde lärde Milton att dansa breakedance idag haha så jäkla söt unge man har då. Mitt på Maxi slänger han sig ner på golvet och breakar gärnet....... Dessutom hade han bajsat en liten harklutt precis innan. Det har Aldrig hänt. Han har Aldrig bajsat på offentlig plats. Helt sant så idag blev första gången. Nu ska familjen och Madde snart titta på Despret... Ja och imorgon jobbar man kväll precis om på onsdag och torsdag med. Ha en bra kväll allesammans!!

Puss på er!

7 kommentarer:

Anonym sa...

coolaste grabben på maxi.....!

Anonym sa...

Haha, skönast ju :)

Bubblan! sa...

tuffsing!!!!!!!!

Madde sa...

ja han är bara för bäst min gullegris... haha

Anonym sa...

Haha fan va söt han e!

Anonym sa...

V�nta bara tills n�sta Maxi-tripp d� ska han breaka vid mj�lkdisken :)

Anonym sa...

Hahahahaha asså min lilla grissötis han e ju bara bäst!! Jag & Milton satt o kollade på det tillsammans nu och jag frågade fall han kunde braeka för mig nu men då sa han nääe Hahah ja ja jag får väl hänga med til Maxi nästa gång!! Kram