onsdag 14 maj 2008

Bra jobbat!

Nu börjar det bli lite roligare på jobbet. Man har lärt sig hitta i butiken, kunna alla märken någelunda bra osv.
En kvinna skulle köpa stövla till son idag. Mätte foten på hennes 2-åring, mätte tusen par stövlar som hon valde mellan. Efter många mätningar och duskutioner valde hon tillslut dom stövlarna jag rekomenderade från första början. Då känner man att man gjort ett bra jobb och hon var tacksam för all hjälp.

När jag kom hem trodde jag att Milton låg och sov såklart eftersom kl var 9 men neeej då busungen hade inte somnat än. Inte gjorde det mig särsklit mycket. Var bara mysigt att få kramas lite med honom i soffan. Imorgon blir det heldag på jobbet kors i taket. 10.30-20.05. Har inte många sånna pass som tur är. Då skulle jag aldrig få se min älskade familj.

Schlagern närmar sig.... Heja Perelli!!!

Inga kommentarer: