måndag 12 maj 2008

Kiss hela tiden.

Ja det här med Miltons potträning....
Går som en dans på rosor tycker jag. Men tror han tycker det är överdrivet kul nu att han sätter sig och kissar precis hela tiden. Kommer kanske 2 droppar ibland så då måste man skölja ur pottan. Bara på ca 15 min nu har han satt sig och kissat 8 ggr, första ggr var det mycket men sen var det bara en skvätt hit och dit. Men det är bra att han tycker det är kul iallafall. Har Alltid hatat sånna där kalsonger som inte är boxer om ni förstår vad jag menar "gubbkallingar", men nu fick han 3 st sveige gubbisar när han fyllde 2 år av farmor & farfar. Satte på honom dom idag för att se hur fullt det var men han var ju dö söt i dom såklart. Så dom kommer han få springa runt i här hemma nu.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

kommer inte ihåg att jag hade potta, hade du det???? alltså innan du fick lärearej toan??

Madde sa...

kommer jag tyvärr inte ihåg....