måndag 26 maj 2008

Snor.........

Hatar verkligen att vara sjuk. Värsta som finns när ögonen hänger, täppt i näsan (har inget nässpray), ont i halsen + att Milton också är förkyld. Usch och blä. Måste kurera mig hela dagen så jag kan jobba imorgon. Druckit citron & ingerfär te med honung, ätit en kiwi och droppat på mina braiga oljor på stenen i sovrummet. Har även fått storstäda när jag vaknad för Milton hade röjt som skjutton runt i hela lägenheten. Spel, pussel, tidningar, böcker, gossedjur precis överallt. Nu ska jag ladda en tvätt sen åter till kureringen som då blir Ibumetin och mera te & frukt. Milton gillade föresten mitt te haha lite chokerande. Så inte blir det någon spinning ikväll. Måste vila, får inte bli sjuk nu. Har absolut inte tid med det. Fullt upp varje dag nu ända fram till midsommar nästan.

Inga kommentarer: