tisdag 13 maj 2008

Förr...

Sitter nu här hemma helt själv och har inget att göra.
  • Milton är på dagis,
  • lägenheten är hyffsat städad,
  • räkningarna är betalda,
  • tvättmaskinen är igång,
  • inköpslistan så gott som färdig inför handlingen på Maxi ikväll
  • sängen är bäddad
  • blommorna vattnade (både inne & på balkongen)

Madde är i Uppsala på kundbesök. Orka åka runt halva jordklotet för ett kundbesök. Men det är dock inte hon som bokar in besöken utan någon annan tjej på något kontor här i Svergie. Men iaf så kommer hon och lunchar med mig ca kl 12.00. Blir kyckling, sallad och baugett. Nya modet nu på sommaren känns det som. Rostbiff är också lätt att "laga" till men det inhåller tyvärr alldeldes för många E-ämnen för min del. Nån måtta måste det vara. Efter lucnhen ska vi bege oss till ett inte alls så roligt besök, nämligen på Huddinge sjukhus. Ska hålla min lilla vän Madeleine i handen när doktorn undersöker henne. Kommer gå super bra!!

Har suttit nu ett tag och tittat igenom på ur gammla bilder. Vissa bilder fattar jag absolut inte varför dom är sparade överhuvudtaget men vissa ser man faktiskt helt OKEJ ut på.


Sandra & jag på Kreta 2003. Fan va bruna vi var, helt sjukt. Inte en bristning, inte en ända skåma, bara helt bruna fina slanka ben. Haha minen jag gör inte lika bedårande dock. Drömmer mig tillbaka...

Tog studenten 2003. Detta är någon dag efter. Pappa ville så gärna fotografera mig framför alla fina presenterna. Men kolla magen.... helt platt, typ värsta tränad eller nått. Man mår bra av att titta på dom här korten. Tråkigt bara att just då så uppskattade man det inte alls.

Inga kommentarer: