torsdag 15 maj 2008

Pubkväll!!

Längsta dagen i mitt liv nästan. Kändes som en evighet på jobbet. Verk i fötterna och vrålungrig i magen dom sista 2 timmarna. Ikväll skulle det vara "Pubkväll" på Åhlens. Blir tydligen bjudna på mat och så, men förra året eller när det var, var det tydligen korv med bröd haha fan är det ett skämt eller??!! Lywigt värre... Nån frågade mig idag, ska inte du gå idag på pubkvällen? Hmm fick bara reda på det igår typ och jag känner så otroligt många att kunna gå med (nej inte direkt). Hon ville säkert bara vara snäll och fråga men att gå själv till en pubkväll låter ju inte allt för roligt. Dessutom vill jag hem till mina gosegrisar!!
En kund såg lappen ligga på kassadiken och mumlade: Jahaja pubkväll...
En annan Madde säger: Men det är för oss som jobbar här,
Kunden: Jaha men ha det så kul ikväll då.

Robin hämtade Milton på dagis idag. Han och fröken letade ihjäl sig efter Miltons svarta nike skor när dom skulle gå hem. Men haha stackarn, jag satte på honom stövlarna imorse, det regnade ju. Så jag får säga det imorgon när jag lämnar honom att skorna är hemma och välbehållna haha lite komiskt tycker jag. Får här med börja ta kort på Milton innan jag lämnar han på dagiset och skicka till Robin så han vet vad han har på sig. Bra ide va?!

När barnbidraget kommer måste jag köpa alla hyllor med gossedjur på Åhlens. Dom är bara för söta. Många ser så ledsna ut, dom vill nog bara att någon med ett fint hjärta ska köpa hem dom till en mysig säng. Jag är besatt av gulliga gosisar.

Nä ni.... klockan rullar mot 23.30. Dags att hoppa i säng.

Inga kommentarer: