onsdag 7 maj 2008

Yesterday.

Gårdagen:
Efter att jag lämnat Milton på dagis kom mamma och hennes arbetskamrat på besök. Dom var ute och satte ut adresser här i Tullinge. Smörgås och kaffe bjöds det på denna morgon. Lyxade till det med gurka och tomat på ett fat. De ni... Smarrigt värre.
Till lunchen kom min käraste Madeleine och höll min sällskap innan hennes nästa besök. Vi käkade rester (ris & kaslergryta gjord av Mig). Kaffe och korsord sen for hon. Tittade då på "våra bästa år" som numera är konstigare än någonsin. Ööö Marlena har helt plötsligt inte alls mördat alla hon har mördat, hajar ni??!! tror knappast de va....
Kl 14 satt jag på tåget på väg in till Åhlens för att jobba min första dag på "Barnens värld". 15.15-20.05. Gick jätte bra allting. Lite segt men så kommer det inte alltid att vara som jag förstår. Dom har verkligen världens finaste barnkläder där. Blir helt galen att gå omkring där. Vänjer mig nog men det kommer absolut bli en hel del shopping där varje lön om jag känner mig själv rätt. Kanske någon present och så.
Jaja nog med de... kom hem 20.55, vilken tajming va?! Precis i tid till Despret. Jessika kom in som vanligt för att titta med mig och Robin. Benny har dock ratat serien om jag är helt oföstårlig till eller är det en tjejserie kanske? Men Robin gillar den ju... hahaha....

Inatt har man fått en riktigt skitsömn. Kändes som om Milton inte sovit alls. Knölade fram och tillbaka hela natten i vår säng. Höll på att bli galen. Tur man inte skulle upp och jobba för då vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. Känns helt OK nu men tar nog och sussar med han efter lunch.

Ska ta och packa ihop Annelies kläder nu som jag snodde när hon var gravid. Sorgligt att behöva lämna ifrån sig alla snygga kläder. As coola shorts, väst, kavaj och allt möjligt. Får ta och köpa egna när lönen kommer.

Inga kommentarer: