måndag 19 maj 2008

Måndagskvällen.

45 min spört spinning. Helt sjukt att jag orkade hela passet. Fick det bevisat att kondisen var helt OK. Imponerad av mig själv faktiskt. Riktigt hårt pass och jag klarade det utan några som helst problem eller jo mitt vatten tog slut mot slutet så jag fick lov och ta Maddes.
Hämtade Milton hos farmor & farfar. Hem och direkt i badet. För att fördriva tiden medans Milton badade ringde jag syster Annette och pratade. Milton plaskade ner i stort sätt hela badrummet idag.
Imorgon tänkte jag lämna Milton utan blöja på dagis. Hoppas det går bra. Han har varit så duktigt hemma så jag tror det ska gå vägen.

Ska 11.10 till sjukhuset igen med Madde. Dom ska ta stick i hennes "knöl" på halsen. Kan då vara skönt att ha sin trogna vän med sig antar jag. Ja sen är planerna att vi ska luncha sen får jag skjuss in till stan när Madde ska vidare mor Uppsala på kundbesök. Ska då shoppa till mig och Milton för våra födelsedagspengar som vi fick av Min farmor som var här igår på lite fika. Piggare nittioettåring får man leta efter. Inga sjukdomar, inga krämper, är ute och går medstavar hur långt som helst. Ända problemet som hon säger är att hon behöver ett par nya glasögon. Fattar ni vilken stålkvinna min farmor är. Hoppas jag också blir som henne.

Hade jag kunnat filma med våran kamera nu så hade jag lagt upp roligaste videon haha. Milton stod nyss och rockade när han spelade på sin synt. Högsta volym så det bara dånade i lägenheten. Kul att han gillar den men kanske lite fel tidpunkt att maxa volymen kl 21.30. Måste köpa en ny kamera så snart som möjligt. Man missar så otroligt mycket roligt.

Nu hoppas jag han somnar snart så jag kan hoppa in i en dusch. Robin har fortfarande inte kommit hem nämligen.... men antagligen snart så!! Puss hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min bästaste vän för att du följer med mig till sjukhuset och håller mig i handen när jag ska ta en massa läskiga prover. Nu är det bara provsvaren kvar sen slipper vi förhoppningsvis sjukhuset på ett tag. Puss och kram