lördag 10 maj 2008

Sommar!

Efter 3 ½ timma på jobbet mötte jag upp älsklingen inne istan för att sedan åka hem tillsammans i värmen. Åkte och hämtade vår lilla prins på dagis och sedan på direkten till Babyland för att köpa sulkybarnvagn vi sett på internet. Kampanjerbjudande. Har kostar 995 och kostade nu 595. Tur att vi kom när vi kom för vi fick nämligen köpa sista exet. Så det blev inte att stå och välja vilken färg vi skulle ha. Det problmet slapp vi. Blidde en mörkblå. Så skönt att slippa klumpen till barnvagn nu som också tar oerhört mycket plats i bilen när man ska iväg. Milton gillade den jätte mycket och det är ju bra.

Åkte hem till Madde en sväng och inväntade Fia. Tittade på Pippi på de sju haven under tiden. Va inte igår direkt. När Fia kom åkte vi alla till kolgrillen i Rönninge för att sitta på uteserveringen och äta gott. Men inget blev som vi tänkt oss. Inte nöjda alls. Har varit mycket bättre förr.

Efter det blev det hem till oss allihoppa. Madde & Fia köpte med sig lite äckligt godis haha. Men det är sant. Fanns inte många goda godisar i den påsen inte. Innan läggdags gick jag & Robin in till Jessika som hade partaj med sina arbetskollegor. Tog mig en öl och vräkte i mig lite chips. När Jessika och hennes vän som var den ända som var kvar av alla kollegor åkte till Tb´s drog jag mig tillbaka för att sova. Bums i säng.

Å fy sjutton vad varmt och äckligt det är nu i vårat sovrum när det är varmt ute. Går nästan inte att sova.........................

Nä nu måste jag dra på träning sen passa barn heeeeeela dagen!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: