onsdag 21 maj 2008

Shopping.

söta skålar (lejon, elefant, apa, krokodil för er som ej ser)

Yeah vilken läckerbit jag kommer att bli!


och vilken gobit min gosegris kommer att bli då....



Igår var jag och Madde inne istan på lunch och även lite shopping innan jag skulle börja jobba. Lunch på greken i kungshallarna, ingen höjdare under lunchruschen. Fy fasen vilken jäkla ljudvolym. Skulle aldrig orka jobba där inne. Så kaffe tog vi absolut inte där, vi gick vidare. Madde åt bara skummet i sin chappucino. Själv tog jag en caffe latte och gav bort skummet till Madde.

Blev spontanshopping för Madde som egentligen bara skulle hålla mig lite sällskap. Jag drog till med att köpa en väldigt färgglad tajt klänning på Gina tricot. Vågat för att vara mig. Är faktsikt riktigt cool på. Blev lite annat också som tex, leggings, toppar, en till klänning (en snygg grön) m.m.

På vägen hem efter jobbet slog det till och jag blev dötrött. Somnade inte men satt bara och stirrade rakt ut genom fönstret. Åkte förbi Tullinge Station som jag skulle gått av vid....... haha när jag kliver av i Tumba C börjar jag faktiskt skratta åt mig själv. Hur fan kan man vara så klantig..??!! Jaja missade som tur var bara ca 5 min av despret....

IDAG!
Kl ringde 05.30..... 05.30 hör och häpna, jag gick upp då och var inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara. På med kläder och smink. Väckte Milton som ligger och sover som en liten björnunge i sängen. Välling, kläder och ut till bilen. Milton var först på dagis idag. 06.36 var vi där. Helt tyyyyst och luuuugnt, inte ett ljud. Åkte och jobbade fram till kl 13. Tog då en shoppingrunda på min avdelning "barnens värld". Å det finns så mycket man skulle vilja köpa men ekonomin tillåter tyvärr ej det.

Ikväll är det hårdträning igen... spinning!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

du kommer bli jätte snygg i klänningen!:) (lite min stil,super läcker!) ;)

Anonym sa...

Jag säger bara en sak, se upp för oväntade trottoarkanter i parkeringshusen :)