torsdag 15 oktober 2009

Godmorgon.

Blir lite annorlunda dag än vad jag hade tänkt men det ska nog gå ändå. Milton blev hemma med mig. Han har hostat som en gris inatt och var lite småfebrig imorse. Inge bra att springa omkring på dagis då. Satte på barnkanalen i sovrummet nu på morgonen så då fick jag ligga lÄÄÄnge och dra mig.
Har ringt doktor och jobb. Det här var struligare än vad jag trodde. Doktor säger en sak och chefen säger en sak. Ingen vet riktigt hur detta ska gå till tydligen. Jaja vi får väl se hur allt löser sig. Jobbig process bara.

Vi har nu ätit frukost och jag sitter med en stor kopp kaffe för att piggna till och inte få huvudverk. Milton har tagit sin hostmedicin med hjälp av "karamelltricket". Skönt att det funkar fortfarande. Själv måste jag också ta lite hostmedicin innan jag åker. Hostar minst lika mycket jag också. Måste få på oss lite kläder och börja alla ärenden jag har idag.
Hörs sen då. Puss hej.

Inga kommentarer: