torsdag 15 oktober 2009

Lugnt.

Min guldklimp som varit lite sjuker idag har fått hänga med mamma på äventyr. Märktes verkligen att han var lite hängig annars brukar det vara ett himla liv i varje affär och tjat efter en massa saker. Idag gick det som på räls. Lugn som lamm, inget tjat om någonting och gjorde enbart som jag sa. Blev precis som jag trodde. Efter 3 bigga äventyr orkade vi bara inte med att ta Maxi också. Kände att krafterna tog helt slut där i Skäris. Men hittade iaf det jag sökte.

Tog istället en lunch/middag med Emma och sjukis på Benvento. Hungrig som jag var och orkade absolut inte tänka över något gott att äta utan det blev en pizza. Blev droppvarning och höll nästan på att svimma innan maten stod på bordet. Att jag alltid ska lyckas glömma bort mig själv och maten. För mycket annat i tankarna.
Lite stressad över mitt lilla projekt som troligen inte blir som jag tänkt mig ändå. Men hoppas, hoppas HOPPAS!!! Men får göra det bästa av det helt enkelt.

Nu ska kila ned i källaren och hänga tvätt sen ta en dusch. Ska upp 06.00 imorgon. Var inte direkt igår. Herregud kommer jag äns vara vid liv då, tror knappast det! Thats life.
Kiss :)

Inga kommentarer: