tisdag 6 oktober 2009

Min "sjuka" blogg.

Pratade med bästis igår på telefon. Hon kommenterade min blogg (ej i negativ bemärkelse). Att det ända jag skriver om är hur ont i huvudet jag har, hur sjuk jag är osv. Its so true!!
Men en blogg (iaf min) handlar ju om vad som händer och sker i min vardag. Hur jag mår, vad jag gör och självklart allt som Milton gör och hur mycket jag älskar han. Nu råkar det vara så att jag antagligen är en liten olycksfågel som drar på mig skit efter skit och då blir det självklart att jag skriver om skiten också. Inte så att jag är dödsjuk men småsaker som kommer alltihop på en och samma gång. Önskar kanske att det hände extremt skojiga saker varje dag som jag kunde få berätta om men sorry just nu händer det inget sådant i mitt liv. Ni får vänta på extremligheter tills förlossningen haha.

Men tack iaf gulliga bästis att du orkade lyssna på mitt gnäll igår. Inte meningen att belasta någon med mitt skit men ibland blir det bara så att hjärtat vill få ur sig saker och det går ej att stoppa. Jag hoppas jag snart blir "frisk" så blir allt myyyyycket bättre igen.



Som idag hade jag tänkt att gå till jobbet men när man fortfarande vaknar med sveda i magen pga uringvägsinfektionen och nackspärr så känns det inte aktuellt längre. Ringde kiropraktorn och bokade en tid för knäckning. Tyvärr får jag vänta ända tills imorgon. Men ska åka till syster snart så får hon försöka massera lite grann. Mjuka om det stela lixom.

Nu blir det kaffe och ska börja titta igenom en kartong med bebiskläder från Milton. Är säkert något lillflickan kan ha. Allt är inte JÄTTE grabbigt. Men va fan spelar det för roll egentligen?!

Puss hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)