tisdag 20 oktober 2009

Tisdag.

Är så skönt så här på kvällen då man vet att man är ledig dagen efter. Mår så bra i hjärtat då. Varit en så himla flängig dag.
Lämnade lillprinsen på dagis, in till jobbet och jobbade 3 timmar, åt lunch på TACOBAR, åkte till VC i Storvreten, tillbaka till jobbet (hann dricka en kaffe + bulle innan jag började igen), jobbade 4 timmar till och åkte sedan hem. Fick 1 tupplur på väg till doktorn och 1 på tillbakavägen till jobbet. Härligt.
Just nu är har vi 20% på byxor om man är medlem i barnklubben så jag shoppade 7 st par byxor till lill tjejen. 30 % i personalrabatt och 2 st 50 kronors checkar så blev slutsumman typ NADA!

Imorgon hade jag tänkt att bara vila och ta det lugnt. Inte anstränga mig ett dugg. Äta, sova och glo på tv hela dagen lång :)

1 kommentar:

mamma sa...

Ja det tycker mamma att du ska göra. Att bara vara är viktigt i livet. Koppla av i kroppen. Tänk på lillan i magen. Vi ses i helgen. Kanske bjuder jag på mat på söndag när ni kommer och hämtar lillprinsen.