onsdag 21 oktober 2009

Städa, vila?!



Ja varför kan jag aldrig bara helt och hålet koppla av?! När jag lämnat prinsen på dagis och kom hem såg jag ALLT skit runt omkring mig. Disken var katastrof, tvätthögen ganska stor, papper och räkningar över hela köket, kläder och leksaker i utspritt i varenda rum och klippiga fläckar på golvet. Inte lätt att bara blunda för allt detta. Hade sån tur att tvättstugan var ledig så jag kunde få tvätta mina 3 maskiner som nu redan är klara. Har diskat och plockat iordning. Nu återstår endast dammsugning och skura golvet. Men det får faktiskt vänta ett tag.

Nu sitter jag här med en kaffe och glor på "Våra bästa år". Det är iaf avkoppling. Tänkte ta och äta av Robins mormors goda korvsoppa sen till lunch. Tack snälla för att dom tog hem till mig igår. Den var suuuuper. Så sugen, måste nog äta NUUU!! Puss hej.

Inga kommentarer: