onsdag 7 oktober 2009

Tidig morgon.

Länge sedan jag var uppe och hoppa vid halv 7 tiden. Men denna morgon var jag tvungen. Skulle på Vecka 20 grupp på mödarvården kl 8. Blev en mysig morgon med tidig uppgång. Alla familjemedlemmar samlade runt frukostbordet händer Aldrig en vardag. Att alla åkte samtidigt i bilen händer heller Aldrig en vardag. Släppte av Robin vid tåget, lämnade Milton på dagis och sedan till gruppträffen.
Vi var väl ca 16 st gravida kvinnor omkring V.20 som pratade om allt som rör en graviditet i stort sätt. Självklart bli det så att ca 3 st pratar och resten sitter tysta som möss. Jag var en av dem som pratade. Måste ju dela med mig av mina erfarenheter hehe. Var lite kul på de viset att det var blandat dvs både förstföderskor och omföderskor. Men tycker oftast att det känns rätt så krystat på sånna här tillställningar. Folk "vågar" inte säga vad de känner, tycker osv. Kanske blir mer avslappnat ju mer vi ses.

Efter träffen åkte jag raka spåret hem för att ta hand om 7 års disk, puh va trist det var då, men nu är det rent och snyggt igen. Ska strax ge mig iväg igen. Knäcka nacken lite grann. Ska bli så skönt, eller ja iaf efteråt inte själva knäckningen. Tänkte nog svänga förbi Emma och dricka kaffe sen. Prata lite bebis och gravidprat haha som det oftast blir av någon konstig anledning. Ja och tråkigt jobbsack också eftersom vi jobbar på samma jobb dåra.
Puss hej.

Inga kommentarer: