onsdag 28 oktober 2009

Lycka.

Yes bästis vaknade till liv och begav mig direkt på kaffe och pepparkakor som jag själv köpt med mig. Emm & Dinko kom också och gjorde oss sällskap på lite skvaller och kaffe. Blev en rätt kort visit innan bästis drog till jobbet och jag för att hämta min prins på dagis.

Som jag förstod så var Milton Inte särskilt pigg och glad när jag kom och hämtade. Grinig och trött. Vi köpte med oss lite mellisgrejer och åkte hem till farmor. Klantig som jag var hade jag Inte plockat med extra kläder hemifrån som just idag behövdes mer än någonsin. Miltons byxor och strumpor var blöta efter utevistelsen på dagis och behövdes tas av när vi kom upp till farmor. OJOJOJOOOJJJ det blev INTE populärt. Han ville självklart ha byxor på sig och inte gå omkring nakenfis. Farmor hittade sen ett par röda tomtebyxor från pappa Robin när han var liten. Perfekt i midjan men väldigt vida i modellen. Såg ut som en hippie haha. Men det dög. När jag skulle bege mig blev GALLSKRIK. Som om han vore en ledsen bebis. Länge sen jag hörde det. Han måste nog ha deckat i soffan nu kan jag tänka mig.

Ska hoppa i lite renare kläder och kladda på lite mer smink för att sen möta upp mamma och systrarna på tåget. Vi ska äta middag inne istan sen vidare på chokladprovning, ska bli trevligt!

Känner mig lycklig idag även fast jag upptäckt nya bristningar på magen (grrr).
Spelar tydligen ingen roll hur mycket man än smörjer in sig med oljer och skit. Skiten dyker upp ändå. Vet att det bleknar efteråt men iaf. Ni fattar principen. Lycklig i själen!

Inga kommentarer: