söndag 11 oktober 2009

Kul kväll.

Hade en riktigt kul kväl igår hemma hos Malin.
Jag Jessika och Malin åt smarrig kycklinggryta a la Jejja. Den måste du göra igen fast med mera salt kanske nästa gång. Jag fick titta på medans tjejerna drack sitt vin.
Milton var så söt med lilla Linn. Han försökte roa henne så gott det gick när hon var ledsen. Gav leksaker, dansade för henne och sjöng lite. Jag tror nog Milton blir världens bästa storebror.
Kidsen slokande och vi hoppade över till soffan för att titta på bajs körslaget haha. Men va fan, var inte mycket annat på tvn igår.
Sen kom även Malins väninna Jossan också med en 3-liters vinbox. Fan va rätt sugen igår. Vill helst nu komma i nån fas där jag tycker det luktar skit och får kvälningar jag bara tänker på det så slipper man känna suget.
Vi lyssnade på musik, tittade på bilder (hahahahahahahaha säger jag bara). Skrattade nog så allt smink rann bort. Riktigt underhållande var det.
Vid 12 tiden kom alla grabbarna (fulla som svin) hem dit och började röja loss.
Jag fick dock min man med mig redan vid 1 tack och lov eftersom jag skulle jobba idag och ville gärna ha sällskap hem i kylan. Draghjälp med vagnen o så.

Nu är det snart dags att åka till jobbet. Älskling ha efter mycket om och men tagit upp vinterjackorna från förrådet. Självklart är min super sköna gosiga jacka helt skrynklig efter 1 år i kartong. Men blir nog ändå tvungen att ta den på mig nu annars fryser jag arslet av mig. Får ta och tvätta den imorgon eller nått. Luktar ju instängd också bläää.

Tack alla tjejer för en riktigt funny night igår!!

1 kommentar: