fredag 30 oktober 2009

Kaffe.

Lämnat min prins på dagis som denna vecka bökat & stökat varje morgon vid lämning. Varannan vecka knöl unge! Fröken får ta Milton och jag springer ut genom dörren och ser glad ut, vinkar och åker iväg med bilen.
Nu hemma med en kopp kaffe medans jag väntar på att plattången ska bli varm. Platta till barret och sedan bege mig till jobbet som jag idag inte har en susning om hur dagen blir. Schemalagt 10 timmar men enligt mitt sjukintyg som Åhlens för övrigt inte godkänner ska jag ej jobba så långa pass. Ööö jag vi får se hur det går på mötet som jag ska ha med chefen när jag kommer. Aldrig trorr man skulle behöva gå med i facket men nu kanske det kommer behövas. Får se vad som händer efter denna dag och detta samtal. Stå upp i 10 timmar är iaf omöjligt för mig och min kropp med mina komplikationer

Sandra och till er andra som vill följa med på idol. Dom bästa platserna kostar 600 kr sen allt annat billigare förstås. Hör av er så snart som ni vet om ni kan/vill så bokar vi. Kul grej ju!