måndag 12 oktober 2009

Måndagmorgon.

Har sovit som ett arselhål inatt. Vridit och vänt på mig minst hundraåttioelva gånger. Haft ont i magen och drömt skumma drömmar.
Vaknade ändå ganska så pigg. Alltid lika mysigt då Milton kommer ner krypandes och kramas. Han kom in och ställde sin fina lysande nattlampa på mitt nattduksbord (den går på batterier), han fick den av gammelmormor Raja (visar bild sen). Det blev iaf jätte mysigt och då kan man inte göra mer än att le och känna sig älskad av sin son.

Kokade mig en kopp kaffe direkt när jag gick upp. Vi åt frukost, ja av det som fanns i kylen. Måste handla frukostvaror IGEN. Tar slut på nolltid tycker jag. Ska strax åka till Vårdcentralen och lämna in urinprov IGEN för odling. Inte är skiten slut ännu. Undrar om det någonsin tar slut detta bajs. Ska åka förbi lilla Texas och mamma Sofia en sväng sen också. Hämta kvarglömda saker och kanske fika.
Ha en bra dag. Puss

Inga kommentarer: