tisdag 13 oktober 2009

HOSTA ÅTERIGEN!!!!!!

En trött Corris och en Annelie mamma var på besök idag!

Robin lyckades efter 1 timma att få Milton att somna i SITT rum och i SIN säng. Så bra. Måste få in dessa rutiner igen. Där med basta!! Nu har jag åkt på sån här jävla jobbig hosta igen. Var inte alls länge sen jag gick på hostmedicin och nu måste jag gå på den igen. Täppt i näsan är jag också men det tror jag dock endast är gravidtäppa och inte någon förkylning för den försvinner mitt på dagen. Glad nyhet iaf är att jag Inte hade Uringvägsinfektion tydligen. Ringde en kvinna från akuten och sa att odlingen så jätte bra ut ööööö OK. Så det är bara att sluta med kuren av pencilin jag påbörjat dåra. Skönt för då slipper jag bryta ned fler vitaminer/mineraler i min lilla kropp så kanske äntligen jag och bebis kan få behålla allt bra.
Har precis tittat på Despret och nu ska sova, ja om det nu går med min rethosta.
Puss hej.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

stackars dig maddis, vi kan hosta i kapp! Annelie, va fin corren blev i dom nya kläderna!!!! Emma, jag sov när du ringde, ringer dig imorn! alla andra, sov gott!

(maddes blogg är ett forum för alla som vill säga nåt till nån)