onsdag 14 oktober 2009

Min krampiga dag.

Inatt har man legat och lyssnat till Miltons hosta + att man själv hostat endel. Milton har nog tyvärr fått tagit del av min hemska hosta som aldrig vill försvinna. Stackarn som får allt mitt skit. Han har också blivit kräkbarn precis som jag var. Men ganska så bra emunförsvar annars.

Ingen feber hade han när vi vaknade så det blev dagis.
Tyvärr fick jag då gå hem kl 15 pga kramper i magen GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Aldrig, aldrig kan allt bara få vara bra. Vad är detta!!???? Herregud asså. Så idag fick jag ta mig ett snack med nya chefen om allt och ingenting. Hur vi ska ta och göra här framöver osv. Kul att behöva berätta sina innersta tankar och känslor för en helt ny främmande människa. Var så illa tvungen annars hade jag legat raklång på golvet efter ett par timmar.
Har ringt VC nu och ska dit imorgon till min husläkare och diskutera ett och annat. Reda ut allt.

Ja då blev det bara ännu en sak till på listan imorgon då.
  • Träffa läkare.
  • "Hemligt uppdrag"
  • Ikea.
  • Skäris.
  • Ica Maxi.

Kommer jag orka? De är frågan. Får väl i värsta fall strunta i hmm Skäris tror jag. Det minst viktiga. Nu ska jag iaf promenera över till svärmor som har hämtat Milton på dagis. Ska bli bjuden på tacos hörde jag något om! Får lägga mig på golvet och leka med bilar med Milton under tiden maten lagas, eller sitta och läsa böcker i soffan för honom. Blir ingen bra om jag rör på mig för mycket.

Puss hej.

Inga kommentarer: