onsdag 28 oktober 2009

Utvecklingssamtal.

Värsta natten ever!!! Vet inte om Milton drömde eller vad han höll på med. Men han vaknade till säkert varje kvart natten igenom. Han gnällde och hade självklart tappat nappen varje gång och grät efter den. Både jag och Robin fattade ingenting. Kände om honom om han var febrig igen, men nejdå, frågade om han hade ont någonstans, men nejdå. Bara en otroligt konstig natt med alldeles för många avbrott i sömnen. Ja Milton fick jag i stort sätt ruska om imorse när vi var tvungna att gå upp. Han sov som en stock, rörde inte en fena när jag tände lampan och sa godmorgon. Förstår jag de.
Väl uppe och efter lite frukost var han lite piggare och gladare. Åkte till dagis och lämnade sen in till fröken på utvecklingssamtal. Skönt att höra att Milton är väldigt omtyckt och har många kompisar. Det är väl vad alla föräldrar vill höra såklart. Att allt funkar bra på dagis och att sitt barn har skoj.

Igår var bästis och Bempa här på en god middag. Köttfärssås & spagetti, god som fan. Ja för sist smakade den pyton tyvärr pga mig. Men denna gång blev det raka motsatsen. Lite gottis i soffan framför Despret innan dem for hem.

Denna eftermiddag blir nog den segaste i världshistorien. Inget att göra alls. Tänkte hämta prisen tidigt iaf och hoppas på att bästis vaknar om ett tag så vi hinner med en kaffe innan hon börjar men det är inget jag tar förgivet. Hon kan sova länge. Hade nog jag också gjort om jag inte hade haft barn att lämna på dagis. Just nu får jag nöja mig med att svepa i mig tranbärsdricka för att rensa urinvägarna så man slipper äta pencilin stup i kvarten.
Puss hej.

Inga kommentarer: