måndag 12 oktober 2009

Vitaminer.

Fick veta igår också av doktorn att jag hade ganska så dåligt järnvärde. Ja inte så konstigt eftersom pencelinen bryter ner alla vitaminer som man äter. Men idag sa min kära syster som KAN ALLT (iaf inom kost m.m.) att äter man tillräckligt med C-vitamin och magnesium så tar kroppen upp järnet. Så ikväll tog jag 2 st niferex och åt 2 kiwisar. Får ta och göra så hela denna vecka då jag ska äta pencilin och hoppas på skillnad.
Orka va trött, orka va snurrig & yr, orka ha vitaminbrist.
Har känt ikväll att det rört sig lite i magen. Känns som att det var ett tag sedan så det var väl på tiden att den lilla rackarn visade ett litet livstecken för mig. Kommer nog sova som en ängel inatt tack vare denna händelse. Man blir lätt lite orolig när ingenting händer i magen. Men nu känns det bra igen. Dags att krypa ner i sängen och sova. ZZZzzZZzZzzzzzzzzzzZZZZZZZzzz.
Puss hej!

Inga kommentarer: