söndag 4 oktober 2009

Nere.

Jaha då har man gått och dragit på sig uringvägsinfektion. Var lixom ganska så väntat har bara gått och undrat NÄR jag skulle få det, under vilken vecka under graviditeten. Hade det ganska mycket när jag väntade Milton och har i övrigt lätt för att få skiten. Har varit ett problem sen jag föddes. Så pencilinkuren är påbörjad och är snart på bättringsvägen förhoppningsvis Men blir dessvärre hemma imorgon från jobbet. Är inte skoj att behöva springa och kissa 28 tusen ggr och stå och lida med sveda. Nejnej jag tänker ligga hemma med mysbyxor i soffan hela dagen.

I övrig så känner jag mig dessutom inte det minsta på topp kan ju bero på infektionen (hoppas på det iaf). Är rätt så trött och inte på humör för mycket alls. Jobbigt med denna svacka. Tycker jag inte heller känner av vidare mycket av graviditeten heller. Går bara upp i vikt utan att knappt känna några sparkar längre. För någon vecka sedan rörde det sig jätte mycket. Nu har jag inte känt något på länge. Bara det får än ju att bli deprimerad. Känns som jag inte tagit till mig denna graviditet som jag gjorde med Milton. Vill kunna vara glad och känna mig RIKTIGT gravid snart.
Nu ska jag försöka sno till mig lite mys med en väldigt trottsig och skrikig Milton. Tror han kommer att somna gott här brevid mig i soffan bara han sätter sig här någongång.
Puss hej.

Inga kommentarer: