måndag 14 februari 2011

Älskar er!


Kom ihåg att sprida kärleka till alla som du älskar och bryr dig om idag. Själv ger jag er massa blommor, choklad och kramar.... mmm visst var chokladen god?! ;)
Skulle bli så dyrt om jag skulle köpa blommor till alla jag bryr mig om. Har mina föräldrar, systrar, svärföräldrar, vänner och såklart min finaste familj på denna jord som består av min sambo som gör allt för mig och sen mina 2 gosungar som är det bästa som har hänt mig!!
Låssas nu att jag kramar om er och att jag säger till er att jag älskar er för att ni finns här för mig och att jag får finnas för er ;)
Hoppas ni alla underbara människor får en varm dag (trots kylan) och att ni får känna er älskade för precis den Du är.
Jag älskar er!!

2 kommentarer:

Hjärtemormor sa...

Varm kram till hela familjen träffar just alla utom robin

Anonym sa...

Tack fina för smset i morse, hoppas du haft en bra dag puss Sofia