måndag 21 februari 2011

DAGIS

Inte nog med att min lilla tjej blir hela 1 år om mindre än två veckor så har hon nu dessutom fått dagisplats i Maj. Det är vi såklart som har sökt platsen då men nu när jag fick svaret via mail fick jag en klump i magen, men en härlig sådan tror jag. Tänk att hon blivit så stor helt plötsligt. herregud hon känns så liten fast hon snart är över året.
Milton var nästan 2 år när han skolades in på dagis så det är lite kontrast så inte konstigt att hon känns liten :/ Så om drygt 2 mån börjar hon, jösses!!!
Kan hon äns gå då??!! Kommer hon klara av tempot och allt som dagis innebär?? Just nu är jag väldigt kluven om jag ska vara ärlig men det skall nog gå bra.
Jätte kul iaf att det blev samma dagis som storebror Milton :) Då kommer dem ha varandra i mellanåt. Känns tryggt och skönt.

Imorgon är det logoped och öppnis på schemat!

1 kommentar:

Anne sa...

Vad kul!Det kommer alldeles säkert att gå bra!!Bra att Millen finns i närheten :)Tänk att när jag började jobba på dagis så hade vi 6 månaders bebisar...lite tidigt tycker man ju....