måndag 7 februari 2011

Sjukstuga?

Robin kom hem efter jobbet och mådde illa som sjutton (typ aldrig hänt). Han gick och la sig i fosterställning och sov. Han vaknade till vid sju men gick snabbt och la sig igen. Inget kräk än och det tackar vi gudarna för. Vill inte ha något sådant i mitt hem igen nu denna vinter!!
Jag själv har fått pissont i halsen nu på kvällen. Druckit te med honung men inte fan hjälper de. Är väl bara att stå ut tills det ger med sig. Hoppas det är borta imorgon så man kan få komma iväg till öppnis och träna.
I värsta fall så kan dem nog kolla det på onsdag då jag ska till speciallist doktorn gällande mitt öra som flippat ur en aning.

Imorgon om vi är friska så är det en tidig morgon som väntar. Upp 05.20 för att låna
bilen av svärfar sen hem och inte somna om som jag brukar utan bara väcka barnen, fixa oss och åka iväg till logopoden på söder. Därefter dagis för Milton.

Idag har Milton varit ledig från dagis eftersom Texas och Sofia ville komma hit och leka med oss. Var rätt så trevligt... lite trist då Milton hade en riktig grindag :(
Ja ni vet så där grinig och tjurig så man bara dör. Nästan allt var nej och det sas hela tiden med en grinig ton i rösten och sådant får jag panik på. Men visst lekte dem och hade kul men det var ju inte den hans bästa dagar om man säger så haha.
Jag och Sofia satt iaf och diskuterade kalas. Jag trodde jag var väldigt tidig som redan börjat tänka på Miltons kalas (han fyller år i slutet av April) men Sofia sa att hon redan börjat fundera över Texas kalas och han fyller år i slutet av augusti ;) Vi menar alltså då inte att vi skall skicka ut inbjudningar och börja baka utan mer att tankarna flödar lixom!!

Först och främst är det såklart fröken Elvira som ska få kalasa då hon om mindre än 1 mån fyller 1 år!! Tiden bara rusar iväg. Snart är hon väl 18 och tar studenten haha :)

Inga kommentarer: