torsdag 10 februari 2011

Kär? ;)

Idag när jag kom för att hämta lillprins på dagis var han lyrisk och berättade att han hade lekt med en viss flicka som han inte lekt med på länge nu.
Han ville ge henne en sak sa han. Han gav mig en liten pappersbit på 3x3 cm med rött på ena sidan och svart på den andra. Han följde med mig och visade var hon satt sen sprang han därifrån fortare än kvickt och jag fick gå fram till den söta flickan och lämna den lilla lappen och hälsa från Milton ;)
Hon blev glad och sa tack!
Dem hade tydligen lekt mamma, pappa, barn fick jag fram. Tror nog han är lite kär hihi så gulligt ju. Vet ju inte om detta är ömsesidigt men skoj är det ändå att se min lilla prins så glad och antagligen har han miljoner fjärilar i magen.

Om denna storm nu fortsätter imorgon så blir det ledighet för Milton. Tänker då inte röra mig en meter utanför dörren.
Tänk så skönt att ha den möjligheten att kunna välja om han skall vara ledig och hemma med mig + lillasyster eller om han skall få gå till dagis. Sen när man börjar jobba helt så är det bara att masa sig iväg vare sig det är storm eller ej. Måste ta vara på mammaledigheten till 110%.

Måste bara tipsa alla om den helt underbara lilla butiken i Salem Centrum. Varför den ligger där fattar jag ej men aja skit bra var den. Mamma hade varit där och sa att jag bara måste dit. Jag och Emma svängde förbi där idag och vi blev helt kära såklart. Finns allt där. Perfekta presentaffären. Man köper garanterat något när man väl kommit in där. Om ni har vägarna förbi så kika in där.
Jag hittade present till dopet på lördag (min kusins barn) och sen till lilla Max som fyllt 1 år som vi skall fira på söndag.

Denna helg är verkligen fullspäckad av skojigheter så den kommer väl bara svischa förbi som bara den. Jag ska försöka stanna upp och njuta också, speciellt på Maxs kalas på söndag då det säkert kommer bjudas på miljoner gottigheter hehe ;)
Eftersom jag varit så duktig denna vecka med att ätit havregrynsgröt med linfrön och varit och spinnat 2 ggr kan jag äta massor utan att få allt för dåligt samvete.
Godnatt då!

Inga kommentarer: