lördag 19 februari 2011

Glad!

Idag blev det lekslottet som dagens lördagsaktivitet. Ja för inte är jag ute och åker pulka i minus 20 grader, finns inte på världskartan tyvärr.
Minns första gången Milton var där vid 1,5 års ålder. Då satt han i ca 2 timmar bland alla bollarna och dregglade, dagen efter låg han i feber, konstigt?!
Elvira var mer idag på upptäcktsfärd än att sitta still och slicka på bollar och det tackar jag för. Därför hoppas jag att hon Inte blir sjuk.

Efter blev det fika hos Madde & Jonas. Min hungriga man tiggde till sig toast :) Man blir hungrig av att springa efter barn på lekslottet.
Toast blev även dagens middag eftersom jag blev så sugen på de efter att ha smakat 1 tugga på den älskling gjorde hos Madde.

Schlagern såg vi tillsammans med Texas m familj och Molly m familj. Jag blev glad över att Saade hade en skit bra låt (enligt mig). Nu längtar jag till finalen då jag ska ringa som en tok på honom ;) Fan ta denna festival om det vinner någon dum blondin i år igen!!!! Låt en "söt" pojke vinna, Europa gilla ju sånt.
Qx-galan gav oss sedan många skratt resten av kvällen haha.

Nu ropar sängen på mig så vi säger godnatt här kära ni. Puss o hej.

Inga kommentarer: