måndag 14 februari 2011

Buuuuurr!!

Fan så kallt det har blivit igen. Hatat det verkligen. Okej med snö men inte behöver det vara 100 minus grader för de!!!!
Men men Glad alla hjärtans dag söta ni :)

Idag behåller jag Milton hemma. Dels för att han var så himla trött och fick sova ut idag. Ja ända till kl 8. När Elvira kom till världen ändrade hon våra vanor här hemma. Förr kunde nämligen Milton sova till 9-10 iaf på helgerna men nu är båda barnen vakna mellan 6-7 oftast. Så det måste ha varit över ett år sedan han sov till 8? :/ Eller jag minns inte riktigt... Sen så har jag inte heller lust att ut och gå i dessa minusgrader till dagis. Milton kände sig inte heller vidare road av det. Han får helt enkelt följa med mig, Elvira och mormor Betty till min öronläkare idag på Huddinge sjukhus. Leka i lekrummet och fika. Tror det blir en bra dag!

Puss på er!

Inga kommentarer: