fredag 11 februari 2011

Fika.

När bebis Elvira sover middag passar jag och prinsen min på att fika lite. Eller aa polisen milton äter glass och jag dricker kaffe. Han letade fram sin gula reflexväst imorse och fick mig att skriva POLIS på ryggen sen har det varit tjuv&polislek hela dagen. Elvira var inte jätte förtjust i att bli fastspänd med handklovarna haha. Ja småsyskon får stå ut dom :)

Själv blev jag sugen på att baka något men inget margarin syntes till i kylen, SUCK!!! Tog fram min lilla kakbok för att se om det fanns nånting man kunde få ihop utan smör... Blir nu att baka rulltårta :) I alla recept står det 3 ägg men har endast 2 st men fan det borde väl gå ändå?!
Återstår att se helt enkelt. Får se vad fyllningen blir. Har faktiskt lite av varje hemma som grädde, bär, banan osv som jag brukar ha i.

Nu blir det först örondroppar sen en kopp kaffe till... Puss!

Inga kommentarer: