söndag 13 februari 2011

Stolt mamma!!


Igår var det dop för Elin (min kusin & hans tjejs dotter).
Grattis igen till er fina flicka :)

Efter dopet blev det schlagermiddag med vänner. Mmmhm tacos ;)

Barn hittar bra lekplatser dom... En grön matta är perfekt som gräsmatta :)

Här ser ni Max som idag hade sitt 1-årskalas. Han var så fin i sina "gubb" byxor hihi. Duktiga killen går jätte mkt och jätte bra! Eftersom det är så gulligt vill jag nu att Elvirsen nu också ska börja gå.

Max fick många fina paket. Denna fina bil med tusen bollar i var en av några bara. Kul hade dom, stora som små :)


Åååå min lilla "snart" goa 1-åring :) Kan ni fatta att om bara 2 veckor är hon stora tjejen? Herregud så galet fort tiden går.

Kan säga till 100% att Max hade ett kul kalas idag. Han somnade in som en stock i hans farmors famn vid halv 8 precis innan vi åkte hem. Såg i hans blick att han var nöjd hihi. (ej Hans farmor på bilden utan det är mamma Lindas farmor).

Riktigt goda smörgåstårtor bjöds det på. Fatta jag som inte gillade det är några år sedan? Nu ÄLSKAR jag det tom med räkor och sånt.
Tog 2 bitar innan jag och Milton åkte iväg till plask&lek. Tack till er som höll er tummar för det gick verkligen super. Ska medge att jag var skit nervös innan. Ja över att han inte skulle våga vara i vattnet utan mig eller få panik över något och gråta. Men han var inte alls blyg utan gick direkt till ringen för att värma upp och säga sitt namn :)
Han plaskade på och gjorde precis som fröken sa. Visst var han lite stel och försiktig men jag beger inte heller att han skall doppa huvudet och simma utan mer för honom själv vill jag att han skall bli vän med vattnet!! Detta var precis hans grej. Alla var väl ungefär på samma nivå. Han fick nog även kontakt med grabbar i gruppen och det känns bra.
Han "kokade kaffe" i vattnet och det är dunder stort. Behöver jag säga att jag är stolt eller?! Min vattenrädda lilla prins var idag världens modigaste kille på denna jord!!!!

Inga kommentarer: