lördag 19 februari 2011

Saade!

Lördag och därmed melodifestivalen ikväll. Jag och Milton har längtat efter att Erik Saade skall vara med och just idag händer det!! Dock kommer han sjunga som nr 8 och det är ytterst troligt att min lilla prins är vaken då. Men men förhoppningsvis går han vidare då han får se honom igen :) Ja bara han har en bra låt också såklart!

Nu är mannen hemma efter sin träning och vi ska snart bege oss till bacillslottet (lekslottet). Milton ska få göra sig av med massa energi och Elvira ska få suga på alla bakteriebollarna haha.

Ha en bra lördag! Puss.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag har nu suttit och googlat på mollusker och kom fram till din blogg.. Min fråga, du har provat thuja d6 och har det hjälpt ditt barn.. Min son på 11år har fått det och tycker naturligtsvis att det är pinsamt bland barnen på gympan.. Man vill ju hjälpa till med allt som kan hjälpa honom att bli fri dessa fortare.. Mvh Charlotte

Madde sa...

hejhej, jag har nu använt thuja sen i början av januari lite då och då. Man kan nämligen ta "tabletterna" 3 ggr om dagen men har kanske blivit 1 ggr om dagen. Smörjt på molluskerna också 1 ggr/dan och nu på dem på väg bort. Dvs mindre än 2 mån och det är bra! Du kan också köpa teetre oil. Blanda några droppar i olivolja och sedan badda på området. Börja nu innan det hinner sprida sig allt för mkt... lycka till!!