tisdag 15 februari 2011

Idag.

Skulle ha haft logopedsamtal för Milton imorse men bilkön satte stopp för de tyvärr. Fick vända och åka hem efter 1 timmas köande haha kändes inte så kul men men. Han kom till dagis lagom till att gå till parken :)

Jag och Elvira åkte hem till Jessika & Molly på lek och kaffe innan öppnis. Idag på öppnis stod upp min lilla flicka upp flera gånger själv och tom klappade händerna samtidigt under sångstunden. Ja ni som har barn själva vet att man blir så otroligt glad, stolt, rörd och lycklig när barnen gör något nytt. Nu dröjer det säkert inte allt för lång tid innan hon går och det ska bli så kul att se första steget ;) Läääängtar såååå mycket!

Kvällens aktivitet = spinning därefter lite fusksol ;) Under mitt träningspass skulle en man komma hem till oss för att köpa Elviras babygunga som vi lagt ut på blocket. Vi hade sagt pris på telefonen och allt var klart men när dem kom hit var det tydligen inte en sån dem hade tänkt, suck!!! Hade verkligen hoppats på lite extra stålar nu så här när det är lite körigt. Får hoppas på att någon annan vill köpa den... snart...

Nu är Robin iväg och tränar och jag sitter här samtidigt som jag tittar på "Sofias änglar". Idag var det sorligt igen tycker jag. Blir nog några tårar :(

Byebye.

Inga kommentarer: