tisdag 1 februari 2011

Luft tack!

Igår ville Milton att jag skulle foto när dem gosar. Snabb fram med kameran var jag innan han ångrade sig :)

Nu när brosan åkt till dagis röjer lillasyster på bra i hans rum. Att kasta ut alla böckerna från hyllan är super kul. Roligt att hon pekar just nu MIN gamla bok när jag kommer in och upptäcker henne eller är det för att den är rosa ;)

Så här ska min solstråle se ut och vara. Glad och busig. INTE så gnällig som hon har vari nu i några dagar. Det har gnällts konstant verkligen. Kanske är det förkylningen eller en till tand eller bara en sådan period men fan så jobbigt det är. Har knappt kunnat gå ifrån henne några minuter så gråter hon. Känner mig lite smått kvävd men det är också för att jag inte varit ute i friska luften på ca 6 dygn.
Imorgon om nu inte Milton ligger och spyr inatt få jag GÅ UT!!!
Ge mig luft, ge mig luft, ge mig luft!

Just de lillskruttan stod upp själv flera gånger igår. Riktigt stadig var hon. Problemet är nog att hon är försiktigt och inte riktigt vågar annars hade hon nog knallat. Jag ställde henne upp och där stod hon ett bra tag innan hon själv böjde på knäna fint och satte sig ned så det blev lixom inte äns ett duns ned som man kan tänka sig att det borde bli. Brosan fick se när han kom hem och även pappa Robin fick se när han kom hem :)

Inga kommentarer: