torsdag 17 februari 2011

Mamma mamma mamma....

Jag har just nu denna period fått 2 st väldigt mammiga barn.
Milton har nu en liten tid gått tillbaka till att böka vid dagislämning :( Det ska kramas tusen gånger, pussas, krama Elvira, hålla fast mig i benet och gråta att jag inte får gå, vinka och göra grimaser i 3 olika fönster... några gånger har det hänt att han även öppnat ytterdörren och gråtit/skrikit efter mig när jag gått till bilen. Vad detta kan bero på vet jag ej? Men det är väldigt mammigt här hemma med. Helst så jag jag natta osv. Undra om han kommer sova brevid mig tills han flyttar hemifrån haha ;)

Elvira märks det bara på när jag går iväg någonstans tycker jag. Är vi båda hemma (jag & robin) så är hon glad och kryper till båda två men just när jag går (som idag till träningen) skriker och gråter hon jätte läääääänge. Idag somnade hon på golvet Igen helt utmattad av att ha gråtit utan välling o allt.

Men det går väl över så småningom va?! Kanske när dem fyllt 40....

Inga kommentarer: