tisdag 22 februari 2011

Träning.

Tisdagarna har numera varit fullt ös för alla i familjen på olika sätt.
Morgonen har börjat med logopeden för Milton som jag och Elvira följer med på såklart. Sen är det dagis för Milton och öppnis för mig och Elvira + hundra andra ungar och mammor. Sen har klockan blivit "hämta-brosan-på-dagis-tid" och vidare hem för matlagning. Blir lite gos med barnen i soffan framför barnkanel innan jag åker på spinning + solning. När jag kommit hem drar mannen min iväg på sin styrketräning.
Då hamnar jag här, i soffan framför datorn + "Sofias änglar" på tvn ;)
Idag skrek och grinade Elvira så pass mkt att hon kräktes ned hela golvet efter det att jag åkt till träningen. Herre jävla gud hoppas verkligen att denna kansiga mammafas försvinner inom 2 mån då hon ska vara på dagis utan mig. Hon ska ju inte behöva skrika sig till sömns varje dag inte. Stackars min lilla prinsessa!!

Nästa tisdag är det Boxning inbokat :/
Vet att det är sjukt jobbigt därför vill jag egentligen inte köra det. Har grymt svaga armar och kommer inte äns kunna lyfta en knappnål dagen efter de. Men hård träning ger förhoppningsvis mycket muskler och snygg kropp ;) Får väl försöka gå in i mig själv och tänka "bikini i sommar, bikini i sommar, bikini i sommar". Men kommer nog vara ganska så handikappad redan denna helg då jag har bokat in Bodypump på torsdag. Har inte kört det på länge nu och kommer nog bli sängliggandes haha. Vägen till målet är fan hårt, svettigt och en jävla pina.

Inga kommentarer: