måndag 28 februari 2011

Grattis till mig!

Grattis till mig och alla andra Marior ute i landet!
Vi/ni har namnsdag idag, kulit! Min mamma har grattat mig och henne själv på facebook och en av mina systrar skickade mig ett mail. Ett namn lixom, behöver man verkligen gratulera? Okej sitt tilltalsnamn kanske för lite skojs skull men alla de andra namnen är väl ändå att ta i. När jag bodde hemma fick jag faktiskt tom present (ja något litet då förstås) och sen även ibland å vi bakelser. Eftersom jag minns det som något kul så ska jag även göra så för mina barn.
Tur att Bolibompa nu är så påhittiga att de ger ut namnsdagar till dem som ej står med i kalendern. Milton har fått 6:e oktober som sin Miltondag :)

Väntar just nu på att några ska komma och titta på babygungan som vi har lagt ut på blocket. Hoppas någon köper den snart. Den är ju i super skick, knappt använd och dessutom beredd på att gå ned i pris. Vad är då problemet för folk?!
Får hålla tummarna denna gång då.

...............................................................................................

Nu har dem varit här och YES den är nu Såld! Äntligen. Fast egentligen var det inte riktigt en sån här dem tänkt tydligen utan en större variant precis som dem förra sa som var här och tittade. Men jag sålde in den till dem och vi hade lite diskution om priset. Blev någonstans mitt emellan bådas önskemål. Vi är iaf nöjda och glada. Hoppas dem nu blir nöjda också.

Nu har klockan slagit 20.00 och det är dags för familjen annorlunda!

Inga kommentarer: