torsdag 24 februari 2011

Nöjd.

Min shoppingrunda i Skärholmen idag gick bra. Tack Emma för smakråd och sällskap. Blev lite svett och stånk i provhytterna men va fan hittade 3 par jeans iaf och det är jag nöjd med :) Behöver nu inte ha söndertvättade tajts på mig varje dag, JIPPI!!!!
Blev nya fräcka soffkuddar från Indiska också (lägger upp bilder på allt imorn). Även där var Emma med och tyckte hehe. Bra med vänner. Robin köpte jag 10 vita strumpor till, gulligt gjort va?!
Vi hade tur att få fika i total lugn. Både Nellie och Elvira sov som stockar och vi kunde då avnjuta en kaffe latte och ett halvt winerbröd bra ;)

Middagen bestod av korv med möggligt korvbröd :/ Blääähäää!!! Milton och jag hann äta 1 var innan jag upptäckte dem blå/gröna prickarna på ALLA bröden. Shit va fort de går då, stod ju att dem gick ut idag. Tycker då prickarna borde koma imorn och inte på dagen dem går ut, jävla äcklig middag det blev!!!! Nä tycker korvbröden gjorde en stor tabbe där eller hur??? Ska ringa till dem och säga att nu fan får dem bli prickiga dagen EFTER utgånget datum.

Ikväll har jag och Jessika kämpat oss igenom ännu ett svettigt afrodanspass. Det är sjukt var svetten rinner precis överallt. Brukar ha svårt för att svettas så det här visar väl verkligen att passet ger någonting. Är som många andra denna tid på året grymt taggad till att få snygg kropp innan sommaren. Vet ju att det inte kommer bli mycket ligga och sola utan mer springa efter Elvira. Ungen är galen och orädd så sitta still och gömma sig är bara att glömma.

Imorgon är det fredag om ni nu hade missat de. Milton får vara ledig om han vill. Själv hade jag tänkt börja baka inför kalset nästa helg. Om jag inte bakar ska nog iaf bara vara hemma. Är ute och flänger så himla mkt så Elvira stackarn får aldrig landa och leka hemma. Imorgon ska hon få leka, äta och sova hemma. Lägenheten behöver nog också putsas lite också. Vill inte behöva sitta och ha fredagsmys i en ostädad lya!!
Puss!

Inga kommentarer: