söndag 9 januari 2011

Söndag.

Barnen gav mig en ganska bra sovmorgon. Elvira vaknade nog runt 8 och det tackar jag för. Var upp vid 3 tiden inatt då älsklingen ringde och sa att han skulle åka hem från stan då. Somnade väl om runt 4 igen. Blir så konstigt när man vaknat till sådär, blir segt och tungt på morgonen då.
Men det gick bra idag. Jag och Elvira åt frukost tillsammans och lekte lite innan Milton vaknade till liv.
Såg hur solen sken ut och bestämde mig för att komma iväg ut. Ringde syster och bjöd över oss själva på lek och fika :) Lika bra att dra iväg så min bakisman kunde få sova ruset av sig utan barnstoj! Väldigt mkt liv nu när Elvira fastnat för Miltons synt både med att spela musik och skrika i mikrofonen ;) Dessvärre fick då min systers man stå ut med oss haha (stackarn det var ju hans svensexa som var igår).
Jag och barnen har haft det super idag. Frisk luft och massa lek.

Imorse blev det bara av en slump att jag satt och tittade på bikinis på Internet Hitta massa snygga såklart och känner nu att fan jag MÅSTE komma iform innan den säsongen är här. Tur jag kom på det nu och inte i maj va?! Ska ta mig i kragen och börja träna igen. Dels för hälsan och sen självklart för figurens skull.

Imorgon är det dagis igen för Milton. Den 3 veckors långa ledigheten är slut och allt övergår nu till det "normala" igen. Börjar även denna måndag med ett möte hos logopeden på söder innan dagis. Japp sen är det väl babysim och öppnis för mig och Elvira denna vecka. Myspys!
Nu: Hänga tvätt sen SOOOOVA!!! ZzzZZZzZZzzzzZZZzzzz

Inga kommentarer: