torsdag 13 januari 2011

Godnatt

Ligger nu i sängen och nöjd med denna dag!
Fick en härlig morgonpromenad till dagis imorse med 2 glada barn.
Har rensat och gjort fint i massor av skåp och lådor här hemma.
Fick tid i tvättstugan och fick bort den översvämmande tvättkorgen.
Provade på lite Singstar och dansmattan med familjen innan jag åkte på jordens tyngsta spinningpass, pjuuu!!! Ja idag var det mkt kondition och en sådan har jag ej haha. Men efter detta pass har jag nog fått upp den en aning :)
Duschat och ätit appelsin. Ja dessvärre har jag haft lite småont i halsen hela dagen så C-vitamin behövs nu. Vem vill va sjuk lixom?

När jag bäddade rent idag drog jag på HelloKitty örngottet som Elvira fick i julklapp av Molly PÅ MIN KUDDE ;) Elvira har tyvärr ingen stor kudde ännu så då lånar morsan de va sålänge!

Puss o godnatt!!

1 kommentar:

Jessika sa...

Haha ja Molly säger att du kan få låna det ett tag (0: